Tantstämpeln lite svagare

Helgen har tydligen varit till för att ta bort min tantstämpel.

I fredags hamnade vi på anchor och sedan på White room, ja ni läste rätt. Bibbi stod på listan så vi hoppade förbi kön, tack och bock... vet inte om jag var såååå imponerad av stället men jag har varit där iaf :) åt lite sån därn fyllemat och umgicks med M till halv 7-7 på morgonen då somnade vi och vaknade vid tolv sen åkte jag och hämtade minneskort till mina kamera och åt pizza. Efter det var det bara att duscha och ta på sköna kläder och åka ut till Åkersberga och dricka vin till halv tre på natten. Lite sömn på en extrasäng och väckt halv åtta av yngsta flickan i familjen som har mig som idol som satt och läste högt för mig. Jag somnade faktiskt om lite :)

Skulle egentligen a gått på fotboll idag men jag orkar nog inte det. en kväll hemma med tv, tända ljus och kalamata-oliver låter som en perfekt kväll.

Måste ha några tantpoäng kvar :)

Kommentarer
Postat av: Mikaelmarlen

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2008-09-09 @ 10:17:31
URL: http://mikaelmarlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0