Träna, bra eller inte?

Jag tränade igår. det var dumt.

Gick därifrån med en galen huvudvärk som kulminerade i någon sorts tokmigrän, ett av de värsta anfall jag haft. Kom hem och tömde magen åt fel håll. Slängde mig i sängen vid halv tio och lyckades somna på något vis. vaknade några gånger under natten med huvudvärken kvar. Har fortfarande vissa spår kvar i huvudet men det börjar ge med sig. håller tummarna för att den ska vara väck imorgon.

Så kan det gå när man har en light huvudvärk innan man börjar träna.

Mår jag fint på fredag så kanske jag tränar igen. Känns inte jättemotiverande efter detta bakslaget. Men jag har iaf inte massor med träningsvärk, alltid något positivt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0