Kupévärmare...

Jag kan offra mig på en sån, fryser som en fjällhare utan päls...

Funderar starkt på att införskaffa en. Kölden kan ha att göra med att jag inte är helt kry, ont i lungorna som bara attsingen. Dansade med barnen på jobbet idag. De lärde mig sin Jass/funk-dans... det var vackert... ehh... finns tyvärr videobevis. Men DET kommer ni inte få se :)

Götet bokat luciahelgen. Ser fram emot det massor, mest för att jag verkligen längtar efter en helg i lugn och ro utan stress. Lättare att göra om man reser bort. Bara massa elit-softing. Kanske några promenader oxå... :) Kommer bli hur bra som helst!

Nu ska jag snart ta tag i all tvätt som jag tvättat, inte så spännande :(

toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0