Att vara singel eller inte...

Jag har funderat på det en hel del den senaste tiden...

Förut hade jag en kollega som pratade om att "fönstret" var öppet eller om det inte var det. Han hävdade att mitt var stängt och att det var därför jag inte träffade någon.
Jag hävdade ju å min sida att föntret visst var öppet.

Men jag inser just nu att jag nog har ett väldigt stängt fönster. Det har varit stängt rätt länge och kommer nog vara det ett bra tag framöver. Jag kan inte svara på varför egentligen. Men jag trivs med mitt liv som det är just nu, jag jobbar jag promenerar, jag är inte riktigt så social som jag vill vara men jag trivs, jag kan göra som jag vill, jag behöver inte tänka på vad någon annan ska göra eller säga eller så.

Jag är helt enkelt inte villig att släppa in någon i mitt liv just nu, jag vill ha bättre koll på mitt liv, var jag är på väg, vad mina drömmar och mål är... Först jag sen någon annan, jag tänker alltid på hur alla andra mår och ska hjälpa till. Nu ska jag fokusera på mig och göra det som gör mig lycklig.

sådeså!

Kommentarer
Postat av: Foffi

Jag har bara hort uttrycket "light on" och vad jag haar forstatt sa ar det aldrig bra att ha sitt ljus pa. For det betyder att man vill det for mycket och att det inte kommer komma till en da. Tycker det later ganska klokt. Mitt ljus tands och slacks om vartannat vilket troligen ar lite latt forvirrande for min omgivning :)
Hall fonstret stangt om du inte vill att nan ska komma in. Alla behover inte ha nagon for att vara lycklig. Vissa maste ha nagon hela tiden, andra klarar sig fint sjalva ett tag. Fortsatt vara lycklig. Kram

2008-02-11 @ 14:47:24
URL: http://foffilie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0