ett drömdygn...

Gick upp strax efter fem, gick till gymmet, tränade i en timme och 20 minuter.
Åkte till jobbet. Snygg-Gustav hade öppningen så vi satt och snackade lite en stund. Sen rullade dagen på utan större konflikter mellan barnen.
Mitt halsband blev klart, började på ett nytt och sedan var det dags för att åka hem. Snart kommer Daniel och Gabriella hit och ska äta middag med mig. Har insett att jag måste tömma kylen och frysen lite, mest frysen faktiskt. Så det är bara att hojta om ni vill titta förbi på middag så svänger jag ihop något gott...

Inflyttningsmiddagen till bror är redan planerad.. Egen-panerade spättafiléer med mosad potatis... Längtar redan!

matkramar från Sumpan.


Kommentarer
Postat av: Foffi

Later inte dumt alls gums. Jag hojtar nar jag ar pa vag till Sthlm. Sa ska du minsann fa laga middag till mig :) Puss

2008-02-28 @ 14:09:59
URL: http://foffilie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0