Helgen känns redan för kort

Det är lördag morgon och helgen känns redan för kort!

Är hemma hos en nära vän på söder, vi har inte riktigt samma dygnsrytm. Min kroppsklocka väckte mig kvart i åtta första gången men jag lyckades somna om till halv tio... Min vän skulle kunna sova till ett eller två så jag försökte smyga ut ur rummet och sno med mig datorn utan att väcka henne... det gick sådär.
Tänkte att hon kunde fortsätta sova ett tag så kunde jag leka internet... Ja ja är beroende, facebook, bloggar, spray (fast än jag hatar stället), mail, tjuvlyssnat och nu även lägenhet. Det finns alltid något att leta efter eller titta på. Men nu fick jag dåligt samvete för att jag väckte henne, jobbigt.
Vi har alltid haft olika kroppsklockor, jag har alltid varit ganska morgonpigg och hon en nattuggla.

Jag tror dessutom att hon har gift sig borgerligt i hemlighet för att allt ska gå smidigare när hon föder barnet som är på väg. Hehe... fast hon tror nog att jag inte fattade...

Så nu står hon i duschen och jag bloggar :)

Nu ska jag kolla alla andras bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0