i mån av plats...

Jag har fått några fribiljetter för inrikesflyg. Tänkte åka till malmö och hälsa på några som flyttat dit. Mary så klart och en gammal god vän från högstadiet och lite annat löst folk.

Hur som helst, på denna fribiljett så står det att erbjudandet gäller i mån av plats.

Min tanke är att det borde väl vara så att det alltid är i mån av plats på flygplan. Men är det någon skillnad på om jag har en fribiljett eller ej? Jag menar finns det inte plats så kvittar det ju hur många kronor jag vill betala, jag får ju fortfarande inte en plats om det är fullt.

Vanligtvis är det inte så vanligt med ståplats i flygplan men vad vet jag... jag har inte flugit så många gånger...

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0