Jobberbjudande...

Hoho...
jag är så bra...
Min chef vill ge mig en egen förskoleklass till hösten på 15 elever. En annan soft tjej ska ta den andra miniklassen så ska vi få en fritidspedagog att dela på :) Kommer ju bli guld! Vill egentligen inte ha en egen klass men 15 elever är hur bra som helst att börja med och det är en lagom utmaning. Jag utvecklas! Jag slipper ett L, min chef vill så gärna ha mig kvar att han ger mig en egen klass.. hihihi!

Jag ska få en tillsvidaretjänst...

Jag är så bra så bra så bra...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Toppen - duktig flicka - kram pappa

2008-02-26 @ 08:42:08
Postat av: Rickard

Mycket duktig flicka. grymt jobbat darling

2008-02-26 @ 10:28:26
URL: http://ipitythefool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0