Nytt utseende men...

Ja den är snygg att titta på men omöjlig att skriva i just nu...

Är tvungen att skriva lite snabbt  på rasten på jobbet. Jag kan ju inte logga in hemma... Ser inte ens den lilla färgbilden hemma...

men som sagt den är fin att titta på tills jag kan logga in hemma!

Nu ska jag snart ut och rastvakta i en timme, kallt och storm och sol... spännande kombination måste jag säga. Jag ska sitta på trappan och låta barnen komma till mig :)

Jag är så grymt omtyckt av barnen, så skönt att veta det iaf...

Idag ska jag spexa på mellis, vår avdelning har lätt roligast när vi äter mellanmål, kan ha att göra med att jag och kerstin är galnast på skolan oxå... Jag ska sjunga en sång med rekvisita...

U are my sunshine, my only sunshine, you make me happy, when skies are gray!
häpp häpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0