Orgasmic cars

Seriöst, har lyssnat på reklamen hela morgonen. MPH-mässan, Miles per hour, kommer till sthlm. Alla supersportbilar du vill se och lite till typ.

Vad ska en stackars bilnörd som jag göra... skramla med tomflaskor och nalla från parkeringspengarna så jag kan gå... mycket möjligt men jag saknar sällskap just nu, känner typ inte någon som skulle vilja gå med mig. Varför har jag inte skaffat mig fler biltokiga vänner?

Jag har iofs en som jag kan gå med men just nu vet jag inte om han kan och vill, har iaf lagt ut det på sms... Vi får se... Vore sååååååå ballt, koeningsegg och SLR och ferrari och lamborghini och maaaaassa mer...

Brum brum... vrooom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0