Skräckblandad förtjusning

Det är nog det närmaste jag kan komma känslan som infunnit sig i min kropp...
Vill ni gissa varför?
Gör det och läs vidare...


Man kan tro att det skulle vara att jag fått drömjobbet. Det var det inte, det var bara den lilla detaljen att jag sålt lägenheten! Japp papprena är påskrivna, jag är glad och lite skärrad. Jag var tvungen att bjuda rissnes "big poppa" med son på glass för att fira!
Tillträde första april, så mina vänner börja hojta om ni hör något om lediga sängplatser :D!

Fatta vuxenpoängen, köpt lägenhet och sålt lägenhet. Det är många poäng det :)

Nu ska jag njuta av att slippa höra min mäklares röst med jämna mellanrum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0