Utsövd?

Jag somnade strax efter 22 igår. Vaknade vid 02 och tyckte att jag snart borde gå upp men somnade om. Efter det vaknade och somnade jag flera gånger. Drömde konstigt sov oroligt.
Trodde jag var pigg när jag vaknade men energinivån har sjukit konstant och ganska hastigt under hela dagen.  Små sov på rasten.

Min kollega som varit på semester förra veckan är tillbaka och mitt tålamod är ungefär noll igen.

Hur i hela h-vete lyckas jag få de konstigaste kollegorna?

Jag anar att min nuvarande chef anser mig som positiv, stabil, duktig och en massa andra saker. Jag vet ju att han gärna vill ha mig kvar på skolan. Jag vet också att den här kvinnan inte är helt populär att jobba med. Det finns en till som man alltid måste anställa en ny person när någon slutat, det finns ingen som vill/orkar jobba med henne. Lite samma med min närmaste kollega, hon är inte helt lätt att jobba med.

Nu ska jag sova igen, tänk vad livet går runt runt: sova, jobba, äta, hänga lite, sova. Jag håller på att peta in träning i mitt rutinmässiga liv oxå...

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0