Imorgon är det dags...

Imorgon är det dags för jobb igen, jag vet inte hur sugen jag är på att åka dit egentligen, jag vet ju att det kommer gå bra och det kommer inte vara några bekymmer att gå upp och komma dit men jag är så osugen på att jobba.

Ska ta en veckas semester på något av loven i vår. Behöver en vecka ledigt med promenader och planlöshet och myyyys... Jag fick presentkort på Ikea i julklapp, jag ska köpa minst en filt/pläd där som jag kan ha och gosa in mig i!

Nu i veckan kommer det säkert vara lugnt på jobbet men nästa vecka kommer det vara tillbaka till kaoset. Jag vill inte ha kaos! Jag vill ha struktur!

jaja nu ska jag gosa ihop mig i min säng!

natti

Kommentarer
Postat av: Rickard

jobb... tråkigt som fan ju. På måndag måste jag vara tillbaka på Malta, hur kul är det då?

Inte alls kan jag lova

2008-01-03 @ 15:04:44
URL: http://ipitythefool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0