känslan av att vara ensam...

Igår var jag ute och dansade med ca 10 kompisar, vi var på kvarnen. Det var smockat på dansgolvet.

När jag stod där med 10 kompisar så mycket folk omkring mig så kände jag mig helt plötsligt ensammast i världen. Det var så skönt att sätta sig på tunnelbanan hem till min tomma lägenhet. Vilket i sig är lite märkligt, att jag längtade hem till min lägenhet när jag står och känner mig så ensam. Men det var väldigt skönt att komma hem till min lägenhet och krypa ner i sängen...

Kommentarer
Postat av: Edvardlinda

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2009-04-02 @ 10:27:40
URL: http://edvardlinda.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0