Snölek

Idag var vi ute med barnen och lekte i snön, jag och min sjukt snygga kollega Gustav hittade ett bord i ett förråd och gjorde det med hjälp av lite tvättlina till en pistmaskin så det skulle vara lättare för barnen att åka i den lilla backen.
Sen åkte jag plastmadrass ner för backen på mage, såg ut som en säl... haha

Har kommit på vad mitt nästa karriärdrag ska vara... mamma har sina invändningar mot att jag vill byta alls men men så kan det vara. Jag har iaf en liten plan... mouhaha!

Hoppas snön ligger kvar och att det blir lite mer så jag kan hitta någon kompis med lika mycket lek i kroppen som jag som vill åka pulka med mig! Ska börja säga det när folk frågar om jag åker skidor eller bräda
- Jag kan åka båda men jag åker helst pulka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0