Borjar bli lite orolig... For spraket

Allt jag tanker att jag vill skriva just nu kommer ut pa engelska, jag ar i ett sant mixat sprak-stadium just nu att inget ar logiskt langre...
jag ska aaaldrig mer hacka pa Victoria Silvstedt...

Sa igar var vi ute och drack lite drinkar med Josh och hans typ flickvan. I min narmaste vanskapskrets tror jag att jag kan vara en av de mest hogljudda, kanske inte alltid men for det mesta, jag tror ni haller med, jag pratar och skrattar hogt. Inte alltid sa att jag gillar det sjalv och jag brukar ibland komma pa mig sjalv med det och forsoker andra pa det men jaja, jag ar jag och i Sverige sa ar jag hodljudd (visst far jag mina sma blygryck och sager knappt halv sju men det hander inte sa ofta bland mina vanner kanske). Kontentan, Jag = Hogljudd. Here, not so much. Hon var hogljudd pa riktigt och med en hel del Soderdialekt emellanat. Gillade bast nar hon sa Y'all, lat som Brittney... hahaha

Hon var trevlig men jag blev nastan lite radd samtidigt. Hon hade en konstant sarkastisk humor som for en utlanning om an bra pa engelska kan vara lite svar att hanga med i. Plus att den kan vara ganska hard mot andra runt om kring sa man blir lite orolig om nagon blir ledsen nar det ar en sadan jargong hela tiden.

Owell idag ar det jag som ska leta reda pa en turistbuss. sen ska jag nog ata nagot oxa. det kan vara bra. ater galet daligt har faktiskt. Vill inte ate en massa konstigt flottigt skit liksom. Ikvall ska jag traffa Toms mamma och latsaspappa, vi ska aka dit med josh och sa ska jag laga kottbullar till hela familjen :) Ska forsoka ta mig till en stor bokhandel som finns har oxa. den ar tydligen enorm, kanske kan hitta nagan rolig amerikansk bok att lasa nere vid floden :) tror jag ska lagga mig pa en filt nere vid floden imorgon. Men en jattemugg med starbuckskaffe...

Det hander inte massor fastan det samtidigt gor det... ni vet vad jag menar...

Jag har forovrigt en egen amerikansk telefon nu... var tvungen att kopa en ny... 200:- latt vart det. en jatteplastig liten skitsak som galler i 90 dagar om man inte fyller pa den. Valdigt rolig liten souvenit for en teknikfreak som jag!
nummret ar (001)503 753 6727.

nu ska jag slumra en liten stund innan det ar dags att gora stan osaker :)
puss pa er och at mycket god nyttig svensk mat! ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica Alba

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2009-11-13 @ 08:30:25
URL: http://jessica-alba.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0