Busy day

Idag vaknade jag kl 6 av att en lastbil tutade utanfor fonstret och Tom flog upp skrikandes: The TRUCK!!
Hans flyttbil fran Phoenix skulle komma idag... Sa jag har hjalpt till att bocka av lador och fixat.

Sen skulle vi aka till kusten och traffa Toms mamma och latsaspappa igen. Men pa vagen hann vi med att aka forbi ett flygplansmuseeum med ett plan som hette: the sproose goose. Skulle anvandas i andra varldskriget men blev inte klart i tid. Ett gigantsikt vattenflygplan i tra. Helt galet!

Vidare med nagra fa avstickare till hoger och vanster.

Traffade paronen och sa hej, bestamde oss for att middag skulle vara en bra och trevlig grej. Vi akte ivag och kollade lite annat innan vi skulle motas upp igen. Vi hann med en turist-shop, ett fyrtorn, en strand, stoppa fotterna i Stilla Havet, kasta frisbee med hunden och skriva SWEDEN i sanden :)

Sen akte vi vidare till en liten fiskehamnby och at galet god mat. Han som lagade maten var en akta Pirat! Svar pa gyyd!! Han hade skrovlig rost, saknade tander och om han hade sagt ARRGH hade jag nog halvdott. Jag at en grym sallad med frukt och krabba och maaaaaassor med vitlok i.

Efter det tog vi en kvick avstickare till Wallmart. Tom har lite svart att forsta min facination av alla konstiga billiga skitkjedor som finns. Han borjar greppa att det  ar det jag kanner igen fran filmer och sant. Efter att ha inhandlat en present till Lillebror och lite tuggummi sa akte vi hemat.

Nu ar vi hemma och jag ar heeeelt slut, klockan ar knappt elva men jag kan inte vanta tills jag far sova. Dagen har varit helt underbar dock. Massor med skratt och skamt och halla hand och sant. Valdigt mysigt...
Imorgon kommer det vara en heeelt gudomlig dag jag ska fa aka i en Svart Mustang Shelby -65 med gula rander. Vi ska pa nagon form av Veteranbilsrace. Jag langtar som bara den.

Jag har det nastan lite for bra har, jag vet att det ar semester och sa men anda jag ar inte det minsta uttrakad och Tom och jag har det ratt sa himlans grymt ihop. Skrattar mest hela tiden faktiskt. Jag trodde inte att bilden av att vi skulle komma sa bra overens skulle stamma, nu nar den gor det blir jag nastan lite skrajsen. Inte sa att vi ar ett par pa nagot satt men jag vet att jag ar mer an godkand av hans mamma och jag tror av hans basta van oxa.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du vet vad jag har sagt... Enjoy.. but not too much. Alldeles för långt till USA! Puss och kram vännen

2008-07-13 @ 10:55:08
URL: http://minholk.blogg.se/
Postat av: Bengan

Det verkar kärlek banne mig... =)

2008-07-13 @ 15:32:24
Postat av: Lisa

Hej Lollo! Gud vad härligt att höra att du har det så bra, det låter som du lever som en prinsessa :) Hålla hand...skriva sweden i sanden...låter romantiskt tycker jag, underbart! vilken säng sover du i då? :) Ha det kalas! KRAM!

2008-07-13 @ 18:41:32
Postat av: Magda

Ja fy tjyven,håller med Anna :D Men grymt att du har så kul! Det är alltid lite roligt att försöka hänga med hela din resa på några inlägg, blir helt slut! haha! Take care darling, y'all ;) PUSS

2008-07-14 @ 09:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0