Gegga i huvudet

Jag vet att det ar en massa tidskillnad och det gor att jag just nu mest har gegga i huvudet... klockan ar val typ mitt i natten hemma men inte har. jag haller pa att soman pa stolen just nu :) alldeles for lite somn i min kropp, jag som ar tant och allt ar inte skapt for somnbrist :)

Sitter pa Toms kontor och tittar nar han jobbar, tog lite langre tid an vantat....

Sa det far bli ett blogginlagg istallet!  Inte for att jag vet vad jag ska eller vill skriva om det mesta blir bara gegga... geeeggga...

Kom pa en sak, jag har atit en hot dog idag, det var en smokey, med ett jattebrod, det var gott. De har verkligen en annan sorts varmkorv an hemma. Oversized brod och korvar. Typ som vara bamse-korvar. Men det var helt klart gott!

Nu ska jag hitta lite spel pa internet sa jag har nagat att gora den sista stunden pa kontoret...
jag lever alltsa! haha
Puss

Kommentarer
Postat av: Mikalirmelin

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2008-08-29 @ 14:31:07
URL: http://mikalirmelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0