Hade en plan...

Jag hade en plan igar, at frulle! blev det sa? vid ett, halv tva typ...

Kom pa att jag skulle knata ivag till washington park, tankte borja med starbucks men det var sa mycket folk dar sa jag tankte ta nasta istallet. Det var bara att det inte fanns nagon nasta, jag hann med The rose garden, The japanese garden and a train to the Oregon zoo.... hahaha jag tanker inte ens andra pa det dar for det ar exakt sa min hjarna fungerar, vaxlar mellan spraken heeeela tiden. Hur som helst, nar jag kom till zoo:et sa hittade jag pizza eller pizza sa det blev tva pizza slices. da hade jag sa lag energiniva att det var precis vad jag behovde.

Efter det gick jag runt pa zooet, sag giraffer, flodhastar, noshorning, tiger, leopard, zebror, alligator, elefanter, sjolejon havsutter och en massa mer! helt underbart!

sen tog jag the Max in till stan och en vanda till starbucks innan jag gick hem sorterade mina klader lite, asjobbigt att bo i en resvaska. Laste och sen hade vi en tvattkvall. Nar vi var klara var klockan ca 9 och mat var en bristvara. Vi akte till Jakes grill och at. Orkade ata upp min jattehamburgare men pommes var omojligt att klamma ner. Nar vi kom hem fixade tom lite med sin garderob och klader och jag tvarslocknade i sangen. Sov helt galet djupt. Ville inte riktigt vakna imorse heller.

Men nar jag vaknade i morse hade jag fatt ett sms fran en av mina aldsta vanner som just klamt ut en flicka! typ 4,5 kilo och 53 cm, helt galet stort barn men sakert jattesot! Fast jag vet inte om det ar jattestort iofs, jag vagde 2,5 det ar val inte jattestort direkt... men jag har tagit igen det! hahaha!

Nu ska ja gta en dusch sen ska jag forsoka mig pa kaffet igen, efter det blir det wednesday market uppe pa park avenue! Ska forsoka hitta lite grejs sa jag kan laga mat ikvall... vill bara fa laga min egen mat, borjar bli trottsamt att ata ute hela tiden ;)

Puss pa er!
PS kommer hem torsdagen den 24:e vid 9 pa morgonen... om nagon vill hamta mig sa ar det helt okej ;) hahahaha

Kommentarer
Postat av: Foffi

Snart ar det inget kallt mellan dig och England! Wohooo...en vecka kvar.



Hoppas du har det roligt och jag ser fram emot att hora allt om din resa nar vi ses. Massa kramar och pussar!

2008-07-17 @ 14:10:25
Postat av: Jenselizabeth

Excellent site. It was pleasant to me.

2010-02-01 @ 11:14:35
URL: http://jenselizabeth.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0