Packa pappas kappsäck... nej!

Packa MIN kappsäck!
inte en pinal ligger i min väska ännu, just nu ringer jag och bråkar med en affär om en rabatt på 200 som de glömde! de tycker att jag på något mirakulöst sätt ska få kvittot till butiken imorgon när mitt plan lyfter för att få tillbaka 200. Men de kan inte fixa det om två veckor när jag kommer hem. Morr! Hade det varit 50 spänn hade det kvittat men 200 är för mycket för att ge bort!

Jag är liiiite irriterad just nu för jag har en massa saker jag borde göra istället för att göra detta...

Men men jag har hela natten på mig... så ingen stress här inte!

Kommentarer
Postat av: Lisa

åå..vad trött man kan bli på affärer! Hoppas packningen går bra nu, ha det så otroligt bra nu! Gud va kul du kommer få!!! Ta hand om dej! Kram

2008-07-07 @ 21:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0