River rafting

Jepp, idag var det den stora dagen att ta oss nedfor en flod i tva-tre timmar pa en gummibats kanter.
Vi var ratt nara pa att missa hela skiten trodde vi men vi hann med. Josh kommer inte alltid upp ur sangen som han ska. Jag hade varsta stresspaslaget i bilen pa vag. Jag vet att jag inte kan paverka om vi hinner eller ej men jag avskyr verkligen att vara forsenad sa jag har alltid alldeles for mycket tid over nar jag ska passa en tid. Vill inte stressa eller komma forsent. Men vi hann dit och fick pa oss vatdrakter, hjalmar, flytvastar sa hoppade vi pa en gammal schoolbus och akte en bit uppstroms till gummibatarna.

Det var hur ballt som helst. Jag hoppade fran en bro pa vagen. Det var kanske 4-6 meters hopp iaf. Lite svart att avgora faktiskt men det var riktigt roligt. Jag Tom och Josh hamnade med ett stort gang fran ett brollop sa nu har jag varit en wedding crasher oxa. Mycket som hander pa min resa har. Pa det stora hela sa var det kallt i vattet soligt pa himlen och varldens basta teamwork!

Nar vi var klara sa akte vi och motte Joshs pappa. Han var inte sa pratglad men en snall farbror med en valdigt fin bil. En Chrysler HEMI300 Med en bit over 300 HK. Vi akte en tur i den for att kopa nagra bultar till deras bat. Pa vagen tillbaka till baten sa stannade han helt plotsligt bilen och bytte plats med mig som satt i baksatet (Ja vi hade kanske berattat lite om vad min storsta karlek i livet ar, Shelby :)) Sa nu har jag helt plotsligt kort bil i USA tva ganger :) Och den senaste var inte trakig att kora. Jag tankte fraga om han ville adoptera mig men jag tror inte det fungerar langre... Jag ar nog for gammal. haha

Vi at nagot middagsliknande pa en deliliknande resaturangliknande sak... hahaha klart och tydligt det dar kanner jag. Jag at kyckling och tomatsoppa med lite fruktsallad till efterratt. 11 dollar det ar inte mer an 66 spann for en valdigt trevlig lunch eller middag eller vad det an ma vara man ater. Tom har seriosa problem med att begransa vad han bestaller sa han dok upp med tre tallrikar for 18 dollar. Han tyckte att det var dyrt :)

Nu ar vi hemma och alla ar dackade efter dagen som varit sa det bli nog lugnt ett tag sen ska vi nog ut och dansa lite. Jag ska nog dansa mycket. Jag har inte dansat pa evigheter. Forr dansade vi mycket mer vad hande? Jo jag blev tant... hoppsan!

Appropa det. Igar efter matchen gick vi till en bar och tog nagra drinkar och jag insag att jag ar nog en ganska gammal 26-aring. Det satt folk i min alder i samma rum som jag och jag kande mig som deras betydligt aldre storasyster. Det var verkligen en marklig kansla. Sen fick jag tio minuter pa ett dansgolv med kass musik men jag fick iaf stuffa loss. Dansade skorna av de flesta, det var en rolig tillfredstallande kansla :)

Nu ska jag lura en tupp eller tva for jag ar inte alls pigg just nu. Jag langtar till Oland. jag langtar till min sandfyllda strand jag langtar efter att fa klaga pa all sand jag har overallt, jag langtar efter att fa en brun mage, jag langtar efter att krubba pa lammet och grisen, jag langtar efter tjejerna, jag langtar efter massor av saker som har med semester att gora :)

Och mina vanner frukta ej, jag kommer komma hem och stanna dar. Inget direkt trubbel i paradiset men vanskap ar det jag tror kommer komma ur det har. En underbar person som jag tycker enormt mycket om men jag gillar var svenska kultur dar vi ar lite lagom sociala. ;)

puss


Kommentarer
Postat av: Magda

På tal om tant... du är inte ensam med att vara tant honey! Du delar plats med mig och Anna ;) Vi gick och såg Mamma Mia, söt liten film det där... och Anna om du läser detta så kom vi hem kl halv 4!



Vi längtar efter dig oxå! Pyamasparty pronor ;)



Puss och kram

2008-07-21 @ 13:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0