So much happening so little time!!

Idag har vi hunnit med en massa saker, en lada hemskickad med saker, manga presenter dar i ladan sa den ska inte komma bort!

Sen har jag varit pa taco bell, galet gott, vinner over taco bar any day! Varit pa hooters och inforskaffat ett hooters linne, varfor vet jag inte :) sen skaffade jag lite gears till matchen ikvall, jag kommer se ut som en regular fan. I got the foam finger and everything!

Jag har tillbringat dagen med Josh flickvan och vi har skrattat sa mycket att tararna sprutar! Helt sjukt roligt! Jag har kort bil i USA oxa. Vi har aven stora funderingar pa navelpiercing har... Jag anar vissa familjemedlemmars missnoje men mamma har ju godkant systrarna sa hmmmm... hon kan ju inte garna skalla pa mig :D

Jag kan inte riktigt forklara den har dagen men det har varit sa sjukt roligt. Ikvall ar det baseball som galler, jag har keps, hoodtroja och ett foam finger som det star #1 FAN pa... Kommer bli en galet rolig kvall...

Now, some beers and laughs!
xoxo!


Kommentarer
Postat av: rickard

6-4 vinst också?



Go Beavers!

2008-07-20 @ 11:44:58
URL: http://ipitythefool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0