Sverigeplaner...

Okej, fragor mina vanner:
Anna: ska du med till Oland? har du bestamt dig? fredag morgon aker bilen. Jag kor dig till taget pa sondagen. Mary och Sofie oxa ;) Jag blir kvar till onsdag morgon.
Anna: nej jag har inte hittat nagon forever 21 har, ser jag en hojtar jag men jag var inne pa hemsidag och forsokte hitta var de har butiker men jag hittade inga alls... :(
Pappa: Kommer ni vara hemma den 24:e om inte kanske vi kan styra nagon posthamtningsplan via mail?

Det var nog det viktigaste.

Jag har ingen aning om vad jag ska gora idag... borde ga till starbucks och dricka lite kaffe, fast idag far det nog bli en stor kaffe :) Kl ar faktiskt tio. Igar at jag inget forran kl tre, det var osmart :)

ojoj sa trakigt inlagg men ni far leva med det... haha
puss pa er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill med till Kalmar/Öland...Måste kolla med kattvakt bara.. och typ alla är borta just då! morr Ska försöka fixa. Kram

2008-07-16 @ 09:37:08
URL: http://minholk.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kul att höra att du dricker kaffe Lollo! :) Kram!

2008-07-16 @ 13:44:50
Postat av: Magda

När exakt kommer du hem??

2008-07-16 @ 14:36:38
Postat av: Mary

Darling! Ses om drygt en vecka, längtar järnet! Pöss

2008-07-17 @ 13:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0