Update...

Sa ikvall har jag varit hos Toms mamma och latsaspappa. Det var valdigt trevligt. Jag lagade inga kottbullar men det blir nog i nasta vecka nar Josh oxa kan folja med.

Idag blev det inte alls som jag trodde men jag hade en alldeles fortrafflig dag. Skulle ga ner och ta en turistbuss runt staden tankte jag. Men de hade lagt ner sa det fanns inget sadant att gora sa jag sag en Macy's pa andra sidan gatan och shoppade lite istallet. Fragade efter DKNY-vaskor men de hade inga varken dar eller pa Nordstroms (sorry Anna). Men jag sag kon till att kopa iPhone, vissa som stod i den kon hade statt i over 4 timmar!! sa nej bror ingen iPhone heller...
Jag haller pa att beta av det folk har onskat sigatt jag ska ta med mig eller kopa at dem eller sa. Det gar ganska bra... hittils har jag inte hittat nagot alls :)

Hittade trosor pa Victorias secret, ja de ar hipsters allihop :)
Hittade byxor pa Nordstroms, trojor pa GAP, och ett par jattefina Nikes och ett sott o'Neill linne pa Macy's.
Jag ska forklara varfor det ar svart att inte shoppa har:
Nar man gar in i en butik har sa mots man av:
-Hi! How are you doing today?
Jag blir jattestalld och vet inte vad jag ska svara. Nar senast i en butik i Sverige fick ni det bemotandet? Jag kan inte minnas det. Jag tror aldrig det har hant.

Dock ar jag typ aldrig hungrig, idag vid halv tre var jag hungrig for forta gangen. Sa jag at en sallad. En dyr men ratt god :) Jag har haft en valdigt bra dag men ar trott som en asna, kvart i tolv pa natten och allt jag kan tanka pa ar att sova... Konstigt!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Markellinor

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2009-03-30 @ 11:01:11
URL: http://markellinor.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0