Blackeberg, är det bra? Hjälp en rackare som inte har koll...

Jag behöver tips och utvärdering, är Blackeberg ett trevligt område?
Ska som jag skrev tidigare gå på en visning där på onsdag men jag vet nästan inget om området? Jag är från Solna men har helt lyckats missa allt mellan Brommaplan och Hässelby.

Hur är det egentligen i B-berg (läs gärna med engelskt uttal)?
Hur är det med cykelstölder? Solstolstölder och blomstölder (jag kommer ha en uteplats om jag får lägenheten)? Vilken är den socio-ekonomiska-demografigruppen som dominerar? Finns det Ica? Finns det bra skolor att jobba på när jag släpper mitt nuvarande jobb? Känner man sig trygg när man går från tricken (Lägenheten ligger rätt nära tunnelbanan iofs)? Finns det många hundar?

Ja ni förstår en liten utvärdering skulle sitta finemang!!

Kommentarer
Postat av: hej hej

blackeberg är nog pefekt för dig!

2008-06-15 @ 21:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0