Jag blir ett fan av...

Portland Trail blazers (NBA)
Portland Beavers (Baseball)
Portland Timbers är deras fotbollslag men AIK går ju inte att överge men jag får väl kolla på dem i brist på mitt gul-svarta lag :D

Man kan ju inte annat än fnissa åt baseball-lagets namn... jag vet att det är fjantigt och barnsligt men jag kan inte låta bli... hihihihi.. Har suttit och surfat omkring och sökt efter saker att göra när jag är i Portland. Sportintresserad som jag är så har jag försökt hitta en event i det området och efter en massa sökande så Kommer jag nog kunna gå på en Baseballmatch under mitt besök. Ska kitta med en " An adjustable version of the alternate Sunday cap the team wears on the field!" Vit och mörkblå med ett P på. Ska äta korv och dricka öl som de gör på film oxå. Kommer bli både ett och annat foto!

Tyvärr är NBA slut för säsongen... men det kommer jag ju få se någon annan gång...

Sen har jag hittat några city walking tours, gå är ju mitt nya vardagsnöje, kommer bli roligt det här...

5 veckor och två dagar kvar... Inte så nervös ännu men det börjar smyga sig på...
Ska bli så kul och spännande att åka...

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0