Lägenheten jag kollade på...

Jag råkade blogga på Rickards blogg... hahaha så kan det gå
Här kommer det jag skrev på fel ställe:

Lägenheten:

Bra planerad
Snyggt badrum
Bra kök
Uteplatsen behöver en hel del arbete men sen kan nog den oxå bli finemang.
Det kommer bli en del insyn på vintern men det fixar man ju lätt med lite tunna gardiner. :)
Hyresgästen visste typ inte ens att han skulle flytta för han var inte där. Men en kvinna som inte kunde prata svenska öppnade. Så vi snabbkollade.

Jag tackade ja, vi får se vad som händer.

Blir nog bra det här. Ett eget hem :)

Kommentarer
Postat av: Caspertiril

good job please keep on the good work

2009-03-23 @ 08:34:53
URL: http://caspertiril.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0