nämen ojojoj

Var kommer dessa sura människor ifrån?

Jag skriver den här bloggen för mina vänner, för mig och för de som vill läsa. Jag promotar den ingenstans, jag har den lite för att uppdatera om de banala och tråkiga saker som händer i mitt liv för att mina vänner är intresserade av det eftersom vi är ganska spridda för vinden i den stora världen och således inte träffas och pratar så särdeles ofta.

Känner man att den är urdålig så hoppas jag att man inte läser mer för om man skulle fortsätta efter att man finner den kass och ointressant så måste man ju vara korkad på riktigt.

Fördelen med Internet är ju att man kan välja vad man vill läsa...

När alla mina vänner skrivit på surkartens upprop så slutar jag, Deal?
Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0