söndag i sängen so far...

Ja här ligger jag och degar och klockan är nästan tolv, sov till elva ungefär, lite av ett rekord faktiskt...

Vet inte riktigt vad jag ska göra med min dag... borde kanske handla lite mat och sånt eller så ligger jag kvar ett tag till och tar det lugnt.

Har fått en visningskallelse på en lägenhet i Blackeberg. En tvåa på 48 kvadrat med uteplats.. Ska ses på onsdag. Försöker få tag på pappa och mamneta för att se om de vill följa med och kolla på den. Men de verkar helt okontaktbara idag. :(
Lite dumt när jag bor så nära jobbet nu och när Rickard ska flytta till andra sidan vattnet. Men det är första hand och det är bra. Man kan alltid byta sig vidare sen.

Vi får se vad som händer helt enkelt. Har ju en resa till USA framför mig oxå. ;)

Kram på er mina vänner!!!

Kommentarer
Postat av: rickard

Jag hänger med och tittar annars om du vill. har blivit en riktig hejare på att titta på lägenheter. Gillar inte alls att du ska flytta dock. Omd et blir så alltså

2008-06-15 @ 13:47:20
URL: http://ipitythefool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0