Tack för det televerket...

Eller kanske inte televerket men jag säger såhär:

1 jag ska på 30-årsfest
2 i en stad jag varit i MAX 10 gånger i mitt liv (göteborg)
3 jag hittar således inte alls här
4 i morgon på dagen ska vi vara i slottskogen
5 i morgon på kvällen ska vi vara i linnéområdet
6 jag har fått låna en lägenhet av min kära vän kim och hennes sambo calle
7 lägenheten ligger ett stenkast från de ställen jag ska hänga på i morgon
8 jag är nöjd

så tack till rickard och thomas som har valt att lägga festen här i krokarna och tack till kim och calle för att de bosatt sig så bra till för dessa festligheter och tack för att jag får låna lägenheten :)

nu vet jag inte vad jag ska göra...
vänta på att rickard ska ringa så jag kanske kan göra någon nytta...

Kommentarer
Postat av: vännen min

Varför lägger du inte ner den här skiten. Dåligt skrivna och ointressanta texter. And WHO ARE YOU FOOLING??? vi vet ju alla hur du ser ut... varför dessa löjliga förskönande bilder i goda svart vita vinklar för ditt utseende??

Om du måste skriva om ditt banala liv, så gör det i en egen dagbok och visa inte upp det för omvärlden, det gör dig ingen tjänst. USCH!!!!

2008-06-08 @ 22:40:32
Postat av: rickard

Oj, det var elakt skrivet. Fast det är klart, kan man inte skriva med sitt eget namn så är det ju knappast värt så mycket.

2008-06-09 @ 18:35:24
URL: http://ipitythefool.blogg.se/
Postat av: Lollovisen

jag undrar om det är min vän det där egentligen... :D

2008-06-09 @ 20:35:46
Postat av: Anonym

Är nog bara nån avundsjuk typ

2008-06-10 @ 13:42:12
Postat av: kim

den idioten kan komma och mucka med mig på min blogg så ska den få se på hårda utbajsade bullar rätt i ögat.



svettig i händerna. snabbt slående hjärta.

adrenalin.



kram på min lambi

2008-06-10 @ 15:20:17
URL: http://kimmono.blogg.se/
Postat av: Lollovisen

Ja vem vet vad det är för typ men speciellt trevlig är typen inte.

2008-06-11 @ 16:17:49
Postat av: Magda

Haha, det är faktiskt ganska skrattretande! Allra helst när vi som faktiskt är Lollos vänner, och tar oss en större rätt att säga "vännen min" tycker det är jättekul att läsa denna blogg! Fast är det inte en smula sorgligt att det finns så mycket att känna engagemang för här i världen, unicef, rädda barnen och mycket mer, så väljer man att lägga engagemang på att dissa en blogg. Intressant är även det faktum att inte kunna stå för vad man skriver. Svart/vita bilder eller inte så visar iaf Lollo sitt fantastiska jag och står för det. Kanske håller en del med mig, men jag för min del kan känna att jag inte påminner mina vänner tillräckligt ofta hur mycket de betyder för mig och hur fantastiska jag tycker att de är. Så här presenterar sig ett väl valt tillfälle att påminna Lollo hur underbar jag tycker hon är ;)

2008-06-12 @ 10:50:01
Postat av: Gardlejla

Great work,webmaster,nice design!

2008-10-29 @ 14:57:31
URL: http://gardlejla.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0