Doktorbesök!

Idag var jag duktig och gick till doktorn.
Först ringde jag sen ringde de, de frågade om jag ville gå till tönt-AT-läkaren jag var hos senast, men då sa jag bestämt nej. Hon var kass! Ge någon med astma och lungbesvär mollipect, det är ju som att säga åt en att gå och köpa bromhexin receptfritt.
Kom dit 9.30
Jag fick gå till min husläkare. Hon tippade på luftrörskatarr av något slag, hade hög sänka så något galet var det. Jag fick antibiotika och cosilana. Där kan vi snacka hostmedicin!
kom därifrån vid 12.00 jag väntade en hel del. Tur att jag har roliga spel på mobilen. :)

När jag kom hem åt jag lite mat sen var jag så trött att jag var tvungen att sova lite, tog 5 ml gossi-lana och sussade så sött utan att hosta en enda gång på 1,5 timmar. Ser redan fram emot att sova hostfritt inatt. Kändes som om jag hade krupp igår natt. Men inte natt... sooova! :D

Host host!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0