Internetabstinens..

Fy bubblan, skulle somna igår och internet i lägenheten har inte kommit igång ännu. Kände en svag känsla av ångest i min mage. Kan man verkligen få ångest av att inte ha internet? Är inte det höjden av fjanterier?

I övrigt så har lägenheten som sagt all potential till att bli hur bra som helst! Börjar komma i ordning så smått... alla ikea-kassar är iaf  tömda...

Nu ska jag städa undan lite i gamla lägenheten, där jag just nu sitter på golvet med datorn i knäet för att få lite internet! Hur gjorde man förr när ens sociala liv inte hängde på en dator? Eller jag känner mig iaf mindre ensam när jag har msn igång oavsett om jag pratar med någon eller ej... märkligt...

Kommentarer
Postat av: Tomane

I kinda like it. Thanks!

2009-10-07 @ 06:52:09
URL: http://tomane.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0