Jag vill inte mer...

Jag vill inte bli sjuk igen, jag är så trött på att vara frisk i en vecka och sedan sjuk i fyra. Det är ett rent h-vete all hålla på så här.

Lungorna gör ont små hostar, sån där retsam torrhosta... och febern är påväg... tjohopp och hej vad skoj...

Det enda roliga är att min mössa är färdigvirkad och min grytlapp snart är klar. Jag är värsta virkmästaren! Har till och med virkat Lollo med stora bokstäver på mössan. Funderar på att ta bort det iofs och bara göra ett mönster av det... Jaja får ta och ladda upp en bild på underverket någon dag :D

Kollade på lägenheten i Danderyd, där kan jag absolut bo! kommer bli grymt, om jag får den två till som ska kolla på den men jag hoppas att jag får den....

Kommentarer
Postat av: Tommyfiona

Lots of great info, keep up the good work!

2010-01-08 @ 08:14:39
URL: http://tommyfiona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0