Nu är det klart...

iom att jag inte har internet hemma ännu så har jag inte något att slösa min tid på annat än att städa och packa ur grejor. Problemet är bara att allt är klart och det är jättefint hemma... vad ska jag göra nu med min tid?

jag har köpt fyra nya böcker.  började nyss på "luftslottet som sprängdes" den är spännande från bokstav ett! helt galet!
nu ska jag packa ihop min dator och sen ska jag åka iväg och slänga grejor på tippen...

snart är jag fri från min gamla lägenhet. det sjuka är att min nya lya redan känns mer som ett hem än den gamla någonsin gjorde...

Pappa och mamneta var över på middag igår och de höll med, en väldigt mysig lägenhet helt klart. Jag trivs så bra redan nu :)

Kommentarer
Postat av: Foffi

Harliga tider gumman. Hemma om en vecka! Langtar! POSS

2008-04-02 @ 14:15:07
URL: http://foffilie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0