Vuxenpoäng...

För några år sedan eller nja för det mesta brukar jag låta nöje gå före hälsa. Så pass att även om jag är lite krasslig så hakar jag på ut men håller mig nykter och låter bli att dansa typ.

Idag var jag vuxen och ställde in min resa till Malmö... låter lugnorna vila lite... satsar på att bli frisk... Vet inte när jag började lyssna på min ansvarsfulla sida egentligen... men det är ju bra för framtiden iaf :)

Fast till minuspoängen hör att jag borde ha gått till doktorn den här veckan men jag gjorde inte det... hmmm... fast till mitt försvar så fick jag ingen hjälp sist jag var där så jag är så irriterad på läkarna i sumpan just nu att det känns som om det kvittar.

Är det inte någon förändring på söndag kväll så loooovar jag att gå dit på måndag okej?

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godnatt:)

2008-03-07 @ 23:22:26
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0