Bildbevis

image26

Så här fin blir man efter att ha lossat vänstra bromstrumman och bytt bromsbacken och handbromsvajern.
Nu låter min bil konstigt och bromsar inte riktigt som den gjorde förut, väldigt spännande. Men jag har lärt mig något nytt iaf. Jag tror att det är något i stil med:
Har du en gammal golf som handpromsvajern går åt skogen på så skit i vad det kostar, lämna in den.

Men jag hade väldigt trevligt under tiden, några svordommar yttrades men jag är ändå nöjd med vår insats. Imorgon ska jag eventuellt lägga golv på pappas krypvind. Jag ska till och med få ett par egna blåkläder-byxor med knäskydd :)

Lördag ska jag njuta av att vara ledig och på söndag ska jag puttra ut till Morfar och resa staket, fixa lite i trädgården där och fixa med en AC-anläggning. Sen är det måndag igen, inte helt sugen kanske...

Jag funderar på om man kan hitta rosa arbetsbyxor så jag kan vara tjejig någonstans för de här grabbiga sidorna börjar ta över lite nu. Imorgon blir det rosa keps i alla fall för jag anar att mina arbetsbyxor kommer vara svarta!

Nu är det läggdags! Godnatt och akta er för Bromsbackarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0