Bromsade planer

Idag hade jag och min far ett projekt, vi skulle byta bromsbackar och handbromsvajrar på min lilla Britta.

Vi började på ena sidan men fick inte av bromstrumman så vi fortsatte på andra sidan och tänkte att det kanske ger oss svar på hur vi ska göra. Vi bytte allt på andra sidan slog oss och hade oss men det gick faktiskt över förväntan och helt plötsligt var vi klara... så lite lunch på det och sedan ger vi oss på första sidan igen tänkte vi...

Jo jag tackar ja, vi slog och hamrade och svor och bankade och slet, men så fick vi ge upp i alla fall... Nu är jag jättebesviken. Inte på pappa eller mig eller bilen men bara för att vi inte fixade det som vi faktiskt klarade på ena sidan och det värsta är att vi bara lyckades byta på den sidan där vajern var hel, man ska ju helst byta samtidigt... hmmm

Jaja om några veckor kör jag ner Britta till Öland så får min mek där fixa den när han har tid... så enkelt är det :) Kommer bli lite dyrare i slutändan än att bara lämna in den men jag har haft en bra dag och lär mig massor! 

Det är så kul att lära sig nya grejor!

nu ska jag äta arraksboll!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0