Dagens hjälte...

... går till Anna!
Massor med tack för att du hjälpte mig att lura till mig en ny cykel...

Anna hävdade att killen i Kundtjänst blev helt betagen av mig när jag klev in och beskrev mitt ärende. Så han frågade om jag ville ha pengarna tillbaka eller en ny cykel, jag sa en ny tack... Så jag fick gå in och hämta en.

Det roliga är att jag hämtade en cykel av samma modell men i annan färg som på prislappen var 600 kronor dyrare. Han frågade om jag hittade en i samma modell. Ja sa jag. Sen fick jag en näve spännband och sedan rullade jag ut min nya pärla genom porten och så var det bra med det.

Den cykeln kommer de fundera länge och väl över när det kommer till inventering.
Insåg oxå att jag inte har några som helst ägarpapper på den heller för jag äger den cykeln som står på coop i arninge... Ojdå...

Jaja... jag har en cykel... den ska inte bli stulen iaf så enkelt är det :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skulle nog vilja säga att dagens hjälte var den snälla kvinnan som lånade ut sin skiftnyckel till oss.. (heter det så förresten?)

2008-05-31 @ 19:40:53
URL: http://minholk.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag skulle nog vilja säga att dagens hjälte var den snälla kvinnan som lånade ut sin skiftnyckel till oss.. (heter det så förresten?)

2008-05-31 @ 19:41:14
URL: http://minholk.blogg.se/
Postat av: Loookusa

You will be hearing from me soon. Thanks

2010-11-29 @ 07:37:17
URL: http://www.loookusa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0