ett fot framför den andra...

Det har jag gjort nästan hela dagen idag...
På stegmätaren står det: 31688. Till detta ska läggas en halvtimmes cykeltur som ger 4900 steg.

Dagens stegmängd är alltså drygt 36000...

Från mig till Solna C till sundbyberg, runt lite där, skulle hämta min cykel men någon hade stulit mitt framdäck så jag och B gick till Bromma och införskaffade en ny på Coop. Jag har velat byta ut min gamla cykel ganska länge och nu fick jag ett bra tillfälle... (Funderar på att skaffa ett nytt framhjul till den gamla och köra ner den till Öland. Det behövs en ny cykelpark där helt klart.)
Cyklen var ett visningsex. så den var nedsatt något, bra grej tänkte jag, lite billigare och exakt en sån som jag vill ha... härligt! Vi provade cykelpumpar och hittade lås osv. Sedan gick vi till ICA i Solna. På vägen märkte vi att alla delar inte riktigt satt fast som de borde (Jag insåg att jag vill ha min pappas verktygslåda med mig i bakfickan förjämnan. ). Framhjulet ska dras åt något, sadeln går inte att höja son den ska för skruven var för kort och gängorna som den skulle in i var inte helt perfekta.
Men ändå så är jag jätteglad för det är världens finaste cykel... just nu i min lilla värld. Den kommer bli perfekt att cykla till jobbet på...

Hur som helst efter icka så gick vi till Haga norra åt mat kollade melodifestival och sedan cyklade jag hem på min något defekta cykel.
Jag ska ringa till Coop imorgon och fråga hur man ska fixa det... tänk  om jag måste cykla dit den imorgon då kommer jag ha stegräknartävlingen i hamn... mouhahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0