Jag har förhandlat vidare

Så! Nu är jag en av dem som får den högsta löneökningen procentuellt på vår enhet.

Jag är nöjd, jag fick 5% löneförhöjning. Det är mycket bra och det är jag värd! Nu kan jag glatt köra vidare ett år till.

Ibland får jag höra att jag är konflikträdd. Till viss del kan jag hålla med men jag hävdar mer att det är så att jag tar de konflikter jag tycker är värda att ta. Dumt att gå in i en massa konflikter om man inte måste det tar ju bara en massa energi och gör att man blir mindre glad.

Den här gången valde jag rätt konflikt, inte nog med att jag vann en högre lön utan jag vann också en massa ny respekt från min chef.

Jag är nöjd.

Kommentarer
Postat av: Rickard

Så ska det vara. Grattis

2008-05-01 @ 11:04:42
URL: http://ipitythefool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0