Örebrovisit

Igår hamnade jag på en väldigt udda fest. Någon konst(ig)fest... Det var rymt-tema och folk hade klätt ut sig...
Jag kände min som långt över mina 26,5 år. Jag fårstår att det är roligt när man pluggar för  då är man inne i sin lilla bubbla där allt är tillåtet och normalt fastän man inte skulle göra så någon annanstans alls... Hade jag pluggat där hade jag med största sannolikhet klätt ut mig och lekt utomjordling men nu gör jag ju inte det jag har ett jobb och är "vanlig" kanske för vanlig...

Jag var iaf ute med mitt kära ex Adrian, det var nog 5-6 år sedan vi var ihop men många av våra associationskjedjor sammanfaller fortfarande och många ord säger vi samtidigt. Väldigt rolig person som är väldigt egensinnig. Det är både bra och dåligt i min värld men jag tror att i hans värld så är det nog bara bra... :)

Nu ska jag prata lite i telefon sen ska jag nog sova...
Jag är trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0