Semester..

Jag tog semester och skulle åka till London men bilen gick sönder och snodde mina pengar så nu har jag semester hemma.

Vet inte riktigt vad jag ska göra med mina dagar men det kommer nog att bli bra.

Bilen ska iaf skrotas. Dumma människor som säljer en fin men knackig bil till min kära mor. Nu är jag billös igen men det gör inte så mycket. Jag har haft väldigt roligt med bilen och kommer minnas den med kärlek! RIP Britta Spjut!

Nu ska jag snart ta en promenad till solna och fixa en ny telefon för min W880i har givit upp...
Stegräknar tävling på jobbet, jag snittar hittils över 10000 steg om dagen... det ni!

Kommentarer
Postat av: Skreeve Eehoop

Hur går ni tillväga när ni stegräknar tävlingen?

2008-05-19 @ 15:54:34
Postat av: Lollovisen

Fan oxå... jag som avsykr särskrivningar... men det var en väldigt bra fråga måste jag säga :D

2008-05-21 @ 20:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0