Städväder

Har gått och längtat efter städväder...
Idag var/är det sannerligen städväder. Har skrubbat toaletten och badkaret. Dammtorkat och dammsugit och torkat golven. Det luktar galet gott i min lägenhet nu.

Älskar när det är nystädat, tänk om det kunde vara så jämnt, fast då skulle man kanske inte tycka lika mycket om det iofs.

Nu ska jag åka till Bibbi så ska vi ta en långprommis till Kista i det underbara vädret. Måste ju ha en anledning till att inviga mina nya regnkläder :)

Ikväll ska jag på någon form av rockfest... vad det innebär har jag ingen aning om men ska försöka rocka upp tant-titeln som jag  stoltserar med att inneha... Ikväll får jag vara en såndär som man i vanliga fall förfasas över... kanske inte så troligt haha

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0