Steg för steg...

Vi har en stegräknartävning på mitt jobb...
Jag gör mitt bästa för att dra mitt strå till stacken så idag gick jag ca en mil. Igår gick jag något liknande... Jag brukar vanligtvis inte vara någon tävlingsmänniska men jag vet ju att vi har iaf en jättetjock latmask till lärare i mitt arbetslag så jag måste ju gå minst dubbelt för att väga upp hennes stillasittande....
10000 är det som är rekomenderat för vuxna människor att gå varje dag... igår hade jag drygt 25000 idag är jag uppe på 21000... Imorgon är det en redig långprommis och cykeltur hem som gäller, resten av veckan är det bara gå till och från jobbet så är vi nog närmare att vinna... :)

Jag har haft semester från torsdag och har det imorgon oxå... det har varit galet dåligt väder men jag har nya regnkläder så jag kan promenera ändå! :)

nu ska jag kolla klart på film sen ska den här trötta kroppen sova!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0