Steg och rökare...

1. Jag vann på vår skola förra veckan... 117500 steg... ett snitt på drygt 16000 per dag.
2. Jag kom tvåa på alla tre skolorna...
3. Jag har börjat bra denna veckan med klockan är ca.18 och jag har redan kommit upp i mina 20000 som jag har som mål varje dag nu.... förut hade jag 10000 men det är ju inte ens en ansträngning insåg jag...
4. Slick Rick har även han utmanat mig på stegtävling och med tanke på vilken tävlingsmänniska han är lär jag få ligga i om jag ska vinna över honom...

rökare:
(Jag vet att jag har många vänner som röker men jag tycker om er ändå)
MEN:
1. Fy bubblan vad illa ni luktar!! (ja det var mitt starkaste kraftuttryck haha)
2. Att gå bredvid en rökare ger en aoutomatiska kräkreflexer...
3. Att vara ute på en promenad och möta någon som röker gör att man egentligen vill vända och gå åt ett annat håll.
4. rökare förpestar det allmänna rummet så inni...

Jag har en gång i tiden rökt, inte massor inte hela tiden utan ganska sporadiskt, vid festliga tillfällen och dyligt.
Jag ber om ursäkt för mig äcklighet vid dessa tillfällen....
Att man någonsin trodde att ens föräldrar inte fattade när man kom hem och luktade död katt ur munnen... Helt galet....

Kommentarer
Postat av: Foffi

Jag tanker forsvara de (numera) 2-3 cigaretter jag roker i veckan.

Damn they taste good!

Avslappning (aven fast det egentligen inte ar det)

*Min stund och ingen annans stund!



Jag vet att det luktar. Finns manga obehagliga lukter pa buss, tunnelbana och andra allmanna utrymmen. For mycket perfym (vilket jag tycker ar den varsta), for lite dusch och for mycket svett, urin, kraks, otvattat har, sopor, avgaser, fotsvett.For mig ar roklukt bara en av otrevliga lukter. Och tro mig, nu nar jag roker sa lite sa ar jag troligen mer kanslig an nagon annan for roklukt.



Det var minn point of view! :) Saknar dig! POSS

2008-05-21 @ 18:23:27
Postat av: Anonym

Jag tanker forsvara de (numera) 2-3 cigaretter jag roker i veckan.

Damn they taste good!

Avslappning (aven fast det egentligen inte ar det)

*Min stund och ingen annans stund!



Jag vet att det luktar. Finns manga obehagliga lukter pa buss, tunnelbana och andra allmanna utrymmen. For mycket perfym (vilket jag tycker ar den varsta), for lite dusch och for mycket svett, urin, kraks, otvattat har, sopor, avgaser, fotsvett.For mig ar roklukt bara en av otrevliga lukter. Och tro mig, nu nar jag roker sa lite sa ar jag troligen mer kanslig an nagon annan for roklukt.



Det var minn point of view! :) Saknar dig! POSS

2008-05-21 @ 18:24:18
Postat av: kim

jävlar! bra jobbat lambi! tjofaderittan lambi :)

grisen införskaffar räknare snarast :D

svinball ju.



kram och heja

2008-05-21 @ 18:51:41
URL: http://kimmono.blogg.se/
Postat av: Alexalba

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2009-07-29 @ 08:49:55
URL: http://alexalba.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0