Det trodde ni inte va?

Men jag har kanske gått ner lite i vikt, det var kanske över två år sedan det stod så här lite på vägen... Jag är inte alls stolt över mig själv... bara lite mycket. Fortsätter det så här så är ju Beach 2009 inte alls i fara, kanske till och med  kan sola bredvid mamma utan att hon skäms ;) Inte för att jag skäms eller så men ändå.
Det värsta är att klädkontot kommer öka så jävulskt om jag går ner i vikt. Mycket roligare att shoppa om man kan ha kläderna man vill ha.

Jaja jag gör inte så mycket egentligen och det är inte det viktigaste för mig i mitt liv om jag går ner i vikt eller inte men det är ju inget som dirket skadar mig :)

Nu blir det nog lite bloggpaus över helgen. Vet inte hur många datorer jag kommer sitta vis och mina dator får helt enkelt stanna hemma.

Massor med kramar och pussar från en glad och semestrande Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0