Jag hittade ordet!

Jag kom på vad jag tänkte men så glömde jag det igen.

Fan änna.

Typ, något om att jag mår bra iaf. Något om hur svårt ämnet kemi är. Något om att livet är bra märkligt. Något om att jag är lycklig. Något om att en fast punkt i min tillvaro vore trevligt. Något om att trygghet ibland känns bra men lite för lite inte bara i en blåsig stad. Något om att musik kan värma i mörkret. Något om att jag håller med men inte hittar orden för det. Något om att jag avskyr att inte hitta orden och formulera dem på ett bra sätt.

Nu ska jag lyssna på Pappa Björn... Har en grymt bra låt på datorn som någonstans ligger inom ramen av det jag gillar bäst att lyssna på. Bara en sån sak. Änna :)

Frustration kan vara ordet. Inte över avstånd och bekvämligheten. Snarare över avsaknad av det jag behöver för att satsa lite mer och inte vara så lugn. Frustration över att det ofta blir så. Taskig timing helt enkelt.

Någon som är förvånad?
Didn't I tell you so?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0