Måste bara... gah!

Måste bara få ur mig detta! Brukar inte skriva om sånt här men måste liksom...

Ska ju träffa en kille/man/karl/byxtyg (hittade på det nu, måste vara motsvarigheten till kjolstyg) när jag ska till Götlaborrrg, vi kan kalla honom J. För hans namn börjar på det, enklast så liksom. Vi har en kille/man/karl/byxtyg som har en hel del av samma humor som jag, han gillar musik, spelar gitarr till och med, han har en trevlig dialekt, en cool examen som han inte använder sig av i sitt förvärvsarbete, han har en massa andra trevliga personlighetsdrag som jag inte riktigt orkar precisera men som verkar väldigt trevliga att ha och göra med. Det ser ju iaf väldigt bra ut på papper...

Många sms och många telefonsamtal hittils. En galet haussad date skulle man kunna säga, kanske en av de mest haussade daterna jag varit på. Brukar som sagt inte skriva om sånt här men jag ville bara haussa det lite till :D

Jag tror vi haussar rätt bra båda två iofs, så jag är redo, låt nederlaget komma! Jag är sällan pessimist men vadtusan, om jag förväntar mig det värsta så blir det ju inget nederlag :D

hausse hausse!

Dagens ord: Hausse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0