Oj...

En uppdatering vore kanske på sin lilla plats...

Jag har fått ett nytt jobb om jag vill ha det som arbetslagsledare, på vik i ett år. Inte illa för lilla mig, men ingen magkänsla att guida mig rätt med.  Magen är som ett spegelblankt hav, känner varken en vilja att gå dit eller en vilja att vara kvar. Inget som kan hjälpa mig ta beslutet. På torsdag ska jag träffa nya arbetslaget och säga hej, kanske får en känsla efter det. Stora fördelen är att skolan ligger utmed tunnelbanan, lättare att flytta var som helst då och fortfarande kunna ta sig till jobbet :)

I övrigt, hmm ska till Götlaborg på torsdag (minisemester) och gå på två fester och en date. Spännande vill jag lova. Tänkte att åka tåg länge lite billigare mot åka tåg kort dyrare så vad det dyrare alternativet att föredra. Så min budget blev just mycket mindre. Men det är det värt, jag kan hinna andas hemma lite på söndagen innan det är dags för kolgruvan igen.

Har haft en skön vecka med mycket slappande hemma, vilket jag verkligen har behövt efter två-tre månader av konstant flängande. Inte så att jag inte haft kul bara väldigt mycket att göra. Insåg också att mina tre närmaste helger är uppbokade igen.. hur lyckas jag?

Kram på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0