Sweet home in the ghetto!

Ni kan försöka få in det i melodin; Sweet home alabama :)

Hemma igen, ingen som helst lust att gå till jobbet och måste ta lite antimobbingsamtal och dessutom ta och säga upp mig.

Jepp jag ska bli arbetslagsledare och jobba i Kristineberg. Det är klart nu, galet nervös men det blir nog bra. Ett års vik och en möjlighet av att tänka efter och känna efter. Kanske måste hitta på något nytt att göra sen. Exakt vad vet jag inte vad det blir eller inte blir det får vi se då :)

Justja, dejten... det var trevligt men lite som att vi varit tillsammans i två år redan, den där blinda förälskelsen infann sig inte direkt på något vis. Ser det lite som att det inte är påbörjat och inte avslutat, man kan inte avsluta något som inte börjat änna. Kemiska reaktioner som uteblev. Men en grymt trevlig helg, en av de mesta avslappnade och lugna och sköna helgen på länge. Massa mys i soffan blandat med skratt till Whose line.

Inflyttningsfest hos Kim och Calle, massor med trevligt folk och en gamal Örebrobekant som stod i köket helt plötsligt. Jag var smått chockad. Vi läste vår första termin på universitetet tillsammans. Väldigt roligt att han jobbar med Calle nu.

Nu ska jag slappa i min soffa en stund.
Skööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0